Halaman

Khamis, 24 Januari 2019

JENIS-JENIS BALM


5 JENIS BALM KELUARAN TASNEEM NATUREL

Seperti yang ibu beritahu sebelum ini, balm Tasneem Naturel telah di rumus khas mengikut jenis masalah yang selalu anak-anak kita hadapi. Setiap jenis balm mempunyai kelebihan masing-masing. 

Balm CF-RUB untuk demam, batuk dan selsema kerana ia mengandungi eucalyptus oil, cypress, tea tree dan lemon yang bagus untuk melegakan pernafasan dan batuk, mencairkan kahak, dan mengurangkan suhu badan. 


Ikhtiar untuk anak yang selsema.

Balm TRUB pula khusus jika anda dan anak anda mengalami sembelit, kembung perut dan lebihan angin dalam badan. Kiranya ia alternatif kepada minyak telon yang anda selalu sapu pada perut anak. Satu lagi kalau anak mengalami masalah penghadaman pun boleh guna balm ini. Kandungan Fennel, Ginger, Lemongrass dan Anise memang sesuai untuk masalah badan berangin ini. Sambil sapu pada perut dan tapak kaki anak tu buatlah urutan I LOVE YOU supaya anak anda lebih selesa. 


Untuk elakkan anak kembung, sapu jer TRub.


Balm CALM TIME pula khusus untuk memberi keselesaan pada badan. Kadangkala anak-anak ini suka menangis dan merengek sebab badan tak selesa. Balm ini boleh membantu melegakan ketidakselesaan mereka kerana ia mempunyai kandungan lavender, bergamot, frankinsense dan marjoram. 


Anak meragam? Ni la balm yang sesuai
untuk menenangkan dia. 😉


Bagi balm SLEEP TIME pula khas untuk anak-anak yang susah tidur terutama pada waktu malam. Kandungan pati tumbuhan seperti Cedarwood, Vetiver, Roman Chamomile dan Ylang-ylang sememangnya bagus untuk merelakskan minda dan badan. Anak-anak kecil ini kadangkala suka terjaga waktu malam. Jadi sapukan balm ini pada mereka In ShaaAllah lena tidur mereka dan pastinya ibu bapa pun dapat tidur yang berkualiti.



Susah tidur? Uishhh. Masalah besar! 
Calit jer Sleep Time. Settle masalah!😍

Akhir sekali, Balm SKEENZ diformulasikan untuk masalah kulit anak. Ianya tidak mengandungi sebarang kimia berbahaya dan steroid.
Antara kelebihan Balm Skeenz Tasneem Naturel adalah membantu masalah :
  • Ruam lampin
  • Ruam susu
  • Gatal-gatal
  • Kulit kering
  • Kesan gigitan serangga
  • Meredakan ekzema
Ada masalah kulit? Sapu Skeenz sekerap mungkin. 

Jadi, balm mana yang anak mommies perlukan? Klik jer DISINI untuk pertanyaan lebih lanjut. 😉



Tiada ulasan:

Catat Ulasan